Svimfärdig på gymmet (Dag 1)

Har precis börjat träna igen och det känns riktigt bra! Håller på fixa ett tränings schema till mig själv och det känns awesome! Började som sagt idag, får börja om och beräkna detta som dag 1 eftersom jag inte tränat ordentligt på ett halvår av massa orsaker. Jag körde iaf kondition och sedan biceps och triceps idag. Körde 10 reps x 3 sets för att mjukstarta och körde olika övningar då såklart. När jag började bli klar med triceps så kände jag mig väldigt svimfärdig, visste inte ifall jag skulle kräkas eller svimma, så var tvungen att sätta mig ned. Det är fan läskigt aldrig hänt att jag känt mig så svimfärdig förut. Så man måste ta det lugnt i början! But I'm ready fi dis ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback